Loading

Doç.Dr.

Subhan EKŞİOĞLU

Eğitim Fakültesi

Eğitim Bilimleri Bölümü

İletişim

eksioglu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 3696

7-BİLDİRİLER :
1 Yağcı Hurde Zeynep, EKŞİOĞLU SUBHAN, GÜR ERDOĞAN DUYGU - Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi - Türkçe - 2021
2 Uzundiz Tuba Nur, EKŞİOĞLU SUBHAN - NORVEÇ VE TÜRKİYE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI - pp.100 - Türkçe - 2020
3 Sabah Hamide,EKŞİOĞLU SUBHAN - Öğretmenlerin Duygusal Zekâ Düzeyleriile Mesleki Doyumları Arasındakiİlişki - Türkçe - 2020
4 Ezgi Usta,GÜR ERDOĞAN DUYGU,EKŞİOĞLU SUBHAN - ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAMSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİNBAŞARISI VE TUTUMU ÜZERİNE ETKİSİ - pp.1512 - Türkçe - 2019
5 Ömür Mustafa,EKŞİOĞLU SUBHAN,GÜR ERDOĞAN DUYGU - Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşleri. - Türkçe - 2019
6 DEMİRTAŞ ZEYNEP,EKŞİOĞLU SUBHAN - Öğretmen Adaylarının FETEMM Farkındalık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanım Seviyeleri - Türkçe - 2018
7 EKŞİOĞLU SUBHAN,DEMİRTAŞ ZEYNEP - Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin Derse Katılım Düzeylerinin Belirlenmesi. - ISSN : 2146-7358 - Türkçe - 2018
8 EKŞİOĞLU SUBHAN,GÜLER NEŞE,DEMİRTAŞ ZEYNEP - Program geliştirme dersi rubrik puanlarının güvenirliğinin genellenebilirlik kuramı ve çokyüzeyli rasch modeli ile incelenmesi. - Türkçe - 2018
9 DEMİRTAŞ ZEYNEP,EKŞİOĞLU SUBHAN,SÖYLEMEZ HATİCE - Öğretmen Görüşlerine Göre Örgün Eğitim ve Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Çevre Eğitimi. - Türkçe - 2017
10 EKŞİOĞLU SUBHAN,DEMİRTAŞ ZEYNEP,Demirkol Selda - İlköğretim Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri - pp.88 - Türkçe - 2017
11 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,Sangsawang Thosporn,ŞİMŞEK İRFAN - The Effect of FATIH Project on Digital Divide and Equal Opportunities in Education in Turkey. - pp.138 - İngilizce - 2017
12 EKŞİOĞLU SUBHAN,ÜNSAL HALÜK - ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI - pp.300 - Türkçe - 2017
13 TARHAN SİNEM,ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN,EKŞİOĞLU SUBHAN - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Çelişik Duygulu Cinsiyetçiliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - pp.1823 - Türkçe - 2016
14 EKŞİOĞLU SUBHAN,TARHAN SİNEM,ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN - Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Özyetkinlik Beklentileri ve Kişilik Özellikleri Açısından Değerlendirilmesi - pp.91 - Türkçe - 2016
15 ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN,EKŞİOĞLU SUBHAN,TARHAN SİNEM - Problematic Internet Use and Hope among University Students - pp.87 - İngilizce - 2016
16 Ulay Gökhan,EKŞİOĞLU SUBHAN - Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi - pp.253 - Türkçe - 2016
17 KARABACAK KERİM,ŞİMŞEK İRFAN,EKŞİOĞLU SUBHAN - Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Öğretimi - Türkçe - 2016
18 KARABACAK KERİM,ŞİMŞEK İRFAN,EKŞİOĞLU SUBHAN,Eker Zeynep - Okullardaki Bilgisayar Laboratuvarları ve Teknoloji Kullanımına İlişkin Sorunlar - Türkçe - 2016
19 EKŞİOĞLU SUBHAN,SEPİCİ DİNÇEL AYLİN,ATİK ALİ DERYA,ERKOÇ FİGEN - Effective teaching and learning of biochemistry and molecular life sciences with action oriented and e learning approaches versus instructor dominated lecture methods - pp.354 - İngilizce - 2015
20 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,ÖZTUNÇ MUSTAFA,BAYRAM TUĞBA,İLTER SEÇİL,YILMAZ FİLİZ - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Psikolojik Danışmalık ve Rehberlik PDR Anabilim Dalı Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi - pp.7 - ISSN : 2146-7358 - Türkçe - 2015
21 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,ÖZTUNÇ MUSTAFA,ÇELİK BİLGE,DEMİREL ZEYNEP,AYDIN EMBİYE - Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Duyguları İle Sorumluluk Davranışları Arasındaki İlişki - pp.731 - ISSN : 2146-7358 - Türkçe - 2015
22 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN - Examination of Level of Teacher Condidates Using Smart Phone Technology And Benefiting From The Opportunies It Presents In The Context Of Digital Divide - pp.460 - ISSN : 2146-7366 - İngilizce - 2015
23 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN - Training Need Of Adults In The frame Of Digital Divide (Sakarya City Arifiye District Sample) - pp.22 - İngilizce - 2015
24 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN - Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Teknolojisini Kullanma Düzeylerinin Dijital Bölünme Açısından İncelenmesi - Türkçe - 2015
25 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,KARAKIŞ NESİBE - The Investigation of 6th Grade Students Attitudes with the Different Types Variables Towards Math Course - pp.82 - İngilizce - 2015
26 EKŞİOĞLU SUBHAN,GÜR ERDOĞAN DUYGU,ZAFER GÜNEŞ DEMET,SEZEN GÖZDE - Factors Effecting Pre Service Teachers Entrepreneurıal Tendency - pp.44 - İngilizce - 2014
27 EKŞİOĞLU SUBHAN,TAŞPINAR MEHMET - Mesleki ve Teknik Liselerde Uygulanan Modüler Öğretim Programının Değerlendirilmesi - Türkçe - 2014
28 KARABACAK KERİM,ÖZTUNÇ MUSTAFA,Yar S,Ekenler D,Selim K,EKŞİOĞLU SUBHAN,GÜR ERDOĞAN DUYGU - Determination of the level of being cyber bully victim of eighth grade students of elementary schools - pp.288 - ISSN : 2146-7366 - İngilizce - 2014
29 KARABACAK KERİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,ÖZTUNÇ MUSTAFA,Başçiçek F,Soydan E,Yaşar V - Çeşitli değişkenler açısından lise öğrencilerinin zorbalık davranışları - pp.401 - Türkçe - 2014
30 EKŞİOĞLU SUBHAN,SEZER HATİCE BEYZA,Gözalan Çiçek Fatma - Ethics committees in Turkish universities - pp.598 - İngilizce - 2014
31 SEPİCİ DİNÇEL AYLİN,ÖZKAN YEŞİM,EKŞİOĞLU SUBHAN,ERKOÇ FİGEN - Developing Biochemistry Laboratory Experiments For Different Professional and Occupational Groups Alternative Experiments For Biochemistry - pp.281 - İngilizce - 2014
32 EKŞİOĞLU SUBHAN,TAŞPINAR MEHMET - Sınıf Öğretmeni Demokratik Sınıf Yönetimi Ortamında mı yetiştiriliyor - pp.607 - Türkçe - 2011
33 EKŞİOĞLU SUBHAN,Vardar Emine - Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programının Değerlendirilmesi (Gazi Üniversitesi Örneği) - pp.75 - Türkçe - 2010
34 EKŞİOĞLU SUBHAN,SÜRÜCÜ MUSTAFA,ARASTAMAN GÖKHAN - Lise Öğrencilerinin Okula Bağlılıklarını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi. - pp.285 - Türkçe - 2009
35 BİLASA PINAR,EKŞİOĞLU SUBHAN - Program değerlendirme modellerinin karşılaştırmalı incelenmesi. - Türkçe - 2008
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Eksioglu, S; Sepici-Dincel, A; Atik, AD; Erkoc, F; - Effective teaching and learning of biochemistry and molecular life sciences with action-oriented and e-learning approaches versus instructor-dominated lecture methods - FEBS JOURNAL - Vol.282 - pp.354 - ISSN : 1742-464X - English - Meeting Abstract - 2015 - WOS:000362570606144
2 Dincel, AS; Ozkan, Y; Eksioglu, S; Erkoc, F - Developing biochemistry laboratory experiments for different professional and occupational groups: alternative experiments for biochemistry - FEBS JOURNAL - Vol.281 - pp.426 - ISSN : 1742-464X - DOI : - English - Meeting Abstract - 2014 - WOS:000359666802475
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Gur-Erdogan, D; Eksioglu, S; Zafer-Gunes, D; Sezen-Gultekin, G - The Relationship between Social Entrepreneurship Characteristics and the Personal innovativeness of Prospective Teachers - ANTHROPOLOGIST - Vol.18 - pp.727 - ISSN : 0972-0073 - English - Article - 2014 - WOS:000348487900008
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Gunduz, HC; Eksioglu, S; Tarhan, S; - Problematic Internet Usage: Personality Traits, Gender, Age and Effect of Dispositional Hope Level - EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH - pp.57 - ISSN : 1302-597X - DOI : 10.14689/ejer.2017.70.4 - English - Article - 2017 - WOS:000416648600004
2 Çetin-Gündüz, H., Ekşioğlu, S. ve Tarhan. S - Problematic internet usage: Personality traits, gender, age and effect of dispositional hope level - Eurasian Journal of Educational Research (EJER) - Vol.17 - pp.57-82 - 2017
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Pektas, I., Ekşioğlu, S. - 21. YÜZYIL BECERİLERİ BAĞLAMINDA ORTAOKUL MÜZİK ÖĞRETİM PROGRAMI - Trakya Eğitim Dergisi - pp.1557 - ISSN : 2630-6301 - DOI : 10.24315/tred.1162794 - tur - paper - 2023 - TRDizin
2 Aslitürk, A., Ekşi̇oğlu, S. - The Relationship between Secondary School Students’ Lifelong Learning Tendencies and Attitudes towards English Lesson as a Foreign Language* - Sakarya University Journal of Education - pp.609 - DOI : 10.19126/suje.815121 - eng - paper - 2020 - TRDizin
3 Demi̇rtaş, Z., Ekşi̇oğlu, S., Söylemez, H. - ENVIRONMENTAL EDUCATION IN FORMAL EDUCATION AND LIFELONG LEARNING ACCORDING TO TEACHERS’ VIEWS - Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi - pp.767 - eng - paper - 2018 - TRDizin
4 Demi̇rtaş, Z., Ekşi̇oğlu, S., Demi̇rkol, S. - Teachers’ Opinions on Primary and Secondary School Students’ Reading Comprehension Levels - Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.215 - DOI : 10.14686/buefad.357691 - eng - paper - 2018 - TRDizin
5 Ekşi̇oğlu, S., Bozkurt, M. - LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ - Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.440 - tur - paper - 2018 - TRDizin
6 Çeti̇n Gündüz, H., Tarhan, S., Ekşi̇oğlu, S. - Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Özyetkinlik Beklentisi ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.1925 - ISSN : 1300-8811 - tur - paper - 2017 - TRDizin
7 Kerim Karabacak, Subhan Ekşioğlu - Examination of Level of Teacher Candidates' Using Smart Phone Tecnology And Benefiting From The Opportunities It Presents In The Context Of Digital Divide - Turkish Online Journal of Education Tecnology - Vol.Special Issues 1 - pp.254-263 - ISSN : 2146-7242 - 2015
8 Kerim Karabacak, Subhan Ekşioğlu, Mustafa Öztunç, Funda Başçiçek, Emine Soydan, Vedat Yaşar, MUSTAFA ÖZTUNÇ. - Lise Öğrencilerinin Zorbalık Davranışları - Route Educational and Social Science Journal - Vol.2(2) - pp.365-377 - ISSN : 2148-5518 - DOI : http://dx.doi.org/10.17121/ressjournal.313 - 2015
9 KERİM KARABACAK; MUSTAFA ÖZTUNÇ; SUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; - Determination of The Level Of Being Cyber Bully/Victim of Eighth Grade Students Of Elementary Schools  - Procedia Social And Behavioral Sciences - Vol.176(2015) - pp.846-853 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.01.549 - 2015
10 Subhan Ekşioğlu, Hatice Beyza Mercan Sezer, Fatma Gözalan ÇiçekSUBHAN EKŞİOĞLU; - Ethics committees in Turkish universities - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.174 - pp.2882-2890 - ISSN : - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.01.1024 - 2015
11 Subhan Ekşioğlu, Mehmet Taşpınar - Mesleki ve teknik liselerde uygulanan modüler öğretim programının değerlendirilmesi. - International Journal of Human Sciences (IJHS) / Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (UIBD) - Vol.11 (2), - pp.1203-1223. - DOI : 10.14687/ijhs.v11i2.3095 - 2014
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Ekşioğlu, S., Demirtaş, Z. ve Demirkol, S. - İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri. - Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.7 - pp.215-236 - 2018
2 Demirtaş, Z., Ekşioğlu, S. ve Söylemez, H. - Öğretmen Görüşlerine Göre Örgün Eğitim ve Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Çevre Eğitimi. - Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.9(31) - pp.761-791 - 2018
3 Bozkurt, M. A. ve Ekşioğlu, S. - Lise öğrencilerinin İngilizce özyeterlik düzeyleri. - Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.19 - pp. 440-466 - 2018
4 Ekşioğlu, S., Tarhan. S. ve Çetin-Gündüz, H. - Yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyetkinlik beklentisi ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi - Kastamonu Eğitim Dergisi - Vol.25 - pp.1925-1940 - 2017
5 Tarhan. S., Çetin-Gündüz, H. ve Ekşioğlu, S. - Çelişik duygulu cinsiyetçilik, toplumsal cinsiyet ve evlilikte kadına yönelik şiddete ilişkin tutumlar - International Journal of Human Sciences - Vol.14 - pp.1894-1908 - 2017
6 Karabacak, K. ve Eksioglu, S. - Educational need of adults in the frame of digital divide (Sakarya City Arifiye District Sample) - Anthropologist - Vol.24 - pp.222-230 - 2016
7 Karabacak, K., Eksioglu, S. ve Karakış, N. - Examination of attitudes of secondary school 6th class students related to their attitudes towards maths in the frame of several variables. - International Journal of Human Sciences - Vol.13 - pp.1937-1944 - 2016
8 Ekşioğlu, Subhan; Gür-Erdoğan, Gür; Karabacak, KerimSUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; KERİM KARABACAK; - Research Trends in Curriculum And Instruction Field in Spain - The International Journal of Educational Researchers - Vol.5 (3) - pp.14-26 - ISSN : 1308-9501 - 2014
9 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Bilasa, P. ve Ekşioğlu, S. (2009). Program Değerlendirme Modellerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi.  - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.17/3 - pp.487-495 - ISSN : 1303-0310 - DOI : - 2009
10 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Okul Türüne Göre Lise Öğrencilerinin ÖSS Başarılarını Etkileyen Zihin Dışı Faktörler. - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.Ekim - pp.70-80 - ISSN : 1 303-0310 - DOI : - 2005
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Eskicumalı, A. ve Ekşioğlu, S. Lise Gerçeği: Adapazarı Merkez Liseleri Üzerinde Sosyolojik Bir Araştırma.  - Orta Öğretimde Yeniden Yapılanma Sempozyumu Bildiri Kitabı - Vol. - pp.556-563 - ISSN : - DOI : - 2006
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Ekşioğlu, S., Güler, N. ve Demirtaş, Z. - Program geliştirme dersi rubrik puanlarının güvenirliğinin genellenebilirlik kuramı ve çokyüzeyli rasch modeli ile incelenmesi - 2018
2 Ekşioğlu, S. ve Demirtaş, Z. - Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin Derse Katılım Düzeylerinin Belirlenmesi. - 2018
3 Karabacak, K., Ekşioğlu, S., Sangsawang, T. ve Şimşek, İ. - The Effect of FATIH Project on Digital Divide and Equal Opportunities in Education in Turkey. - 2017
4 Ekşioğlu, S., Bayram, G., Asalıtürk, A. ve Demir, S. - Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşam Kalitesi Algıları İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. - 2017
5 Ulay, G. ve Eksioglu, S. - Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi. - 2016
6 Kiremitcioglu, A; Tutkun, OF; - American schools in Turkey: Robert College - ICLEL 2015: 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL - pp.226 - English - Proceedings Paper - 2016 - WOS:000382504900030
7 Titrek, O; Kazem, M; Yilan, A; Ilkay, N; - Turkish language proficiency: TOMER graduates - ICLEL 2015: 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL - pp.8 - English - Proceedings Paper - 2016 - WOS:000382504900002
8 Titrek, O; Karatas, B; Gultas, S; - The problems during the postgraduate education: Of the teachers who continue their Phd education - ICLEL 2015: 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL - pp.14 - English - Proceedings Paper - 2016 - WOS:000382504900003
9 Aydin, E; Sevmis, BY; Hayal, MA; - The determination of lifelong learning competence levels in social studies lesson - ICLEL 2015: 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL - pp.168 - English - Proceedings Paper - 2016 - WOS:000382504900023
10 Karabacak, K; Oztunc, M; Eksioglu, S; Erdogan, DG; Yar, S; Ekenler, D; Selim, K; - Determination of the level of being cyber bully/victim of eighth grade students of elementary schools - 2015
11 Eksioglu, S; Sezer, HBM; Cicek, FG; - Procedia Social and Behavioral Sciences - INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, INTE 2014 - Vol.174 - pp.2882 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.01.1024 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000383740203001
12 Karabacak, K. ve Eksioglu, S. - Examination of Level of Teacher Condidates’ Using Smart Phone Technology And Benefiting From The Opportunies It Presents In The Context Of Digital Divide. - 2015
13 Karabacak, K., Öztunç, M., Yar, S., Ekenler, D., Selim, K., Ekşioğlu, S. ve Gür Erdoğan, D. - Determination of the level of being cyber bully/victim of eighth grade students of elementary schools. - 2015
14 KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; - Öğretmen Adaylarının Akıllı Telefon Teknolojisine Sahip Olma, Kullanma ve Yararlanma Düzeylerinin Dijital Bölünme Açısından İncelenmesi - 2015
15 Kerim Karabacak, Subhan Ekşioğlu, Mustafa Öztunç, Bilge Çelik, Zeynep Demirel, Embiye AydınKERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; MUSTAFA ÖZTUNÇ; - Öğrencilerin Sorumluluk Duyguları İLe Sorumluluk Davranışları Arasında İlişki - 2015
16 KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; MUSTAFA ÖZTUNÇ; - Öğretmen Adaylarının İletişim Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi - 2015
17 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Ekşioğlu, S. ve Taşpınar, M. (2014). Mesleki ve Teknik Liselerde Uygulanan Modüler Öğretim Programının Değerlendirilmesi. - 2014
18 Kerim Karabacak, Funda Başçiçek, Emine Soydan, Vedat Yaşar, Subhan Ekşioğlu, Mustafa Öztunç.KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; MUSTAFA ÖZTUNÇ; KERİM KARABACAK; - Çeşitli Değişkenler Açısından Lise Öğrencilerinin Zorbalık Davranışları - 2014
19 Kerim Karabacak, Mustafa Öztunç, Songül Yar, Dilvin Ekenler, Kübra Selim, Subhan Ekşioğlu, Duygu Gür ErdoğanKERİM KARABACAK; MUSTAFA ÖZTUNÇ; SUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; - İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sanal Zorba/Mağdur Olma Düzeylerinin Belirlenmesi - 2014
20 Ekşioğlu, S., Mercan Sezer, H.B., Gözalan Çiçek, F. SUBHAN EKŞİOĞLU; - Ethics Committees In Turkish Universities. International Conferance On New Horizons in Education (INTE, 2014), June, 25-27, Paris, France, 2014. - 2014
21 Ekşioğlu, S. ve Taşpınar, M. - Sınıf Öğretmeni Demokratik Sınıf Yönetimi Ortamında mı yetiştiriliyor? - 5-8 Ekim 2011 - 2011
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Demirtaş, Z. ve Ekşioğlu, S. - Öğretmen Adaylarının FETEMM Farkındalık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanım Seviyeleri. - 2018
2 Ekşioğlu, S. ve Ünsal, H. - Üniversite Öğrencilerinin Bilişsel Kapılma Durumları. - 2017
3 Ekşioğlu, S., Demirtaş, Z. ve Demirkol, S. - İlköğretim Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri. - 2017
4 Demirtaş, Z., Ekşioğlu, S. ve Söylemez, H. - Öğretmen Görüşlerine Göre Örgün Eğitim ve Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Çevre Eğitimi - 2017
5 Gültekin, E., Sezen-Gültekin, G. ve Ekşioğlu, S. - Grafik Tasarım Kavramına İlişkin Yapılan Tezlerin Karşılaştırmalı Analizi: YÖK Tez Merkezi Ve OATD Veritabanlarının Kıyaslanması. - 2017
6 Dr. Öğr. Üyesi Subhan EKŞİOĞLU, Gizem BAYRAM, Arzu ASLİTÜRK, Arş. Gör. Süleyman DEMİR - Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşam Kalitesi Algıları İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - 2017
7 Gültekin, E., Sezen Gültekin, G., Ekşioğlu, S. - Grafik Tasarım Kavramına İlişkin Yapılan Tezlerin Karşılaştırmalı Analizi: YÖK Tez Merkezi ve OATD Veritabanlarının Kıyaslanması - 2017
8 Tarhan, S., Çetin Gündüz, H. ve Ekşioğlu, S. - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Çelişik Duygulu Cinsiyetçiliklerinin Çeşitli DeğişkenlerAçısından İncelenmesi. - 2016
9 Çetin Gündüz, H., Ekşioğlu S. ve Tarhan S. - Problematic Internet Use and Hope among University Students. - 2016
10 Ekşioğlu, S., Tarhan, S. ve Çetin Gündüz, H. - Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri, Özyetkinlik Beklentileri ve Kişilik Özellikleri Açısından Değerlendirilmesi. - 2016
11 Karabacak, K., Şimşek, İ., Ekşioğlu, S. ve Eker, Z. - Okullardaki Bilgisayar Laboratuvarları ve Teknoloji Kullanımına İlişkin Sorunlar. - 2016
12 Karabacak, K., Şimşek, İ., ve Ekşioğlu, S. - Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Öğretimi. - 2016
13 Kerim Karabacak, Subhan Ekşioğlu - Training Need Of Adults in The Frame Of Digital Divide (Sakarya City Arifiye Province Sample) - 2015
14 KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; - Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - 2015
15 KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; - Öğretmen adaylarının bilgisayar teknolojisini kullanma düzeylerinin dijital bölünme açısından incelenmesi. - 2015
16 Kerim Karabacak, Subhan Ekşioğlu, Nesibe KarakışKERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; - The Investigation Of 6th Grade Students' Attitutes With The Different Types Variables Towards Math Course - 2015
17 Ekşioğlu, S., Sezen-Gültekin, G. - Öğretmen Adaylarının Kadın Liderliği ve Kadın Liderliği Eğitim Programına İlişkin Görüşleri - 2015
18 KERİM KARABACAK; SUBHAN EKŞİOĞLU; DUYGU GÜR ERDOĞAN; MUSTAFA ÖZTUNÇ; - Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojilere Sahip olma, Kullanma ve Yararlanma Düzeyleri - 2014
19 Gür-Erdoğan, D., Ekşioğlu, S., Zafer-Güneş, D., Sezen-Gültekin, G. - FACTORS EFFECTING PRE-SERVICE TEACHERS’ ENTREPRENEURIAL TENDENCY - 2014
7.4-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA POSTER OLARAK SUNULAN VE YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Eksioglu, S., Sepici-Dincel, A., Atik, A. D. ve Erkoc F. - Effective teaching and learning of biochemistry and molecular life sciences with action-oriented and e-learning approaches versus instructor-dominated lecture methods. - 2015
2 Sepici Dinçel, A., Özkan, Y., Ekşioğlu, S. ve Erkoç, F.SUBHAN EKŞİOĞLU; - Developing Biochemistry Laboratory Experiments For Different Professional and Occupational Groups:Alternative Experiments For Biochemistry - 2014
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Bilasa, P. ve Ekşioglu, S. (2008). Program Değerlendirme Modellerinin Karşılaştırmalı İncelenmesi. - 2008
2 Eskicumalı, A. ve Ekşioğlu, S. - Lise Gerçeği: Adapazarı Merkez Liseleri Üzerinde Sosyolojik Bir Araştırma. - 20-22 Aralık 2004 - 2004
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Ekşioğlu, S. ve Vardar, E. (2010). Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programının Değerlendirilmesi (Gazi Üniversitesi Örneği).  - 2010
2 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Ekşioğlu, S., Sürücü, M. ve Arastaman, G. (2009). Lise Öğrencilerinin Okula Bağlılıklarını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi.  - 2009
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Ekşioğlu, S. - Öğretimi Planlama. S. Güven ve M. A. Özerbaş (Ed.). Öğretim İlke ve Yöntemleri. - Pegem Akademi - pp.117-147 - 2015
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Ekşioğlu, S. - Öğretim Yöntem ve Teknikleri. M. Güçlü (Ed.). Öğretim İlke ve Yöntemleri. - Ankara: Maya Akadem - pp. 261-286 - 2018
2 Ekşioğlu, S. - Temel Kavramlar. L. Hurioğlu ve A. Efendioğlu (Ed.). Öğretim İlke ve Yöntemleri. - Ankara: Murat Yayınları - pp.9-18 - 2018
3.10-ULUSAL YAYIMLANAN ANSİKLOPEDİ KONUSU/MADDESİ :
1 Ekşioğlu, S. - Eğitim programı Çalışmasında Değerlendirme. S. Arslan (Ed.). Eğitimde Program Geliştirme-Neyi Neden Öğretiyoruz. ISBN:978-605-320-830-3 - Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, - 2018
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Prof. Dr. Mehmet TAŞPINAR, Dr. Subhan EKŞİOĞLU - MESLEKİ VE TEKNİK LİSELERDE UYGULANAN MODÜLER ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ - Vol.9961 - DOI : Tamamlandı - 08/2010-12 - 0
9.2-ESCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK :
1 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Prof. Dr. Erol Güngör'ün Anısına Türkiye'de Değişim Sempozyumu-Sosyal Kültürel Siyasal Ekonomik Dinsel Açıdan- - 2010
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Ortaokul öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Yabancı Dil olarak İngilizce Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Arzu ASLITÜRK - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı - 2019
2 Ortaokul Öğrencilerinin Okul Yaşam Kalitesi Algısı İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi - Gizem BAYRAM - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı - 2019
3 Lise öğrencilerinin İngilizce dersi ile ilgili özyeterlik inançlarının ölçülmesi (Sakarya ili Kaynarca ilçesi örneği) Surveying the high school students' English lesson self efficacy (Kaynarca district sample) - MEHMET AYKUT BOZKURT - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - EĞİTİM BİLİMLERİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ - 2017
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 UZMANLIK ALAN DERSİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2018
2 UZMANLIK ALAN DERSİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2018
3 Eğitimde Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2018
4 Eğitimde Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2018
5 İletişim ve İnsan İlişkileri - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2018
6 Eğitim Reform ve Sosyal Değişme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2018
7 Proje Hazırlama - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2018
8 HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARI GELİŞTİRME - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2018
9 HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARI GELİŞTİRME - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2018
10 HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARI GELİŞTİRME - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2018
11 Eğitimde Program Geliştirme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2017
12 Eğitimde Program Geliştirme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2017
13 Eğitimin Sosyal ve Kültürel Boyutları - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2017
14 Program Geliştirme Uygulamaları - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2017
15 Eğitim Reform ve Sosyal Değişme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2017
16 Eğitimin Sosyal ve Kültürel Boyutları - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2017
17 İletişim ve İnsan İlişkileri - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2017
18 Eğitim Reform ve Sosyal Değişme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2016
19 Eğitimin Sosyal ve Kültürel Boyutları - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2016
20 Eğitimde Program Değerlendirme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2016
21 Eğitimde Program Geliştirme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2016
22 Eğitim Reform ve Sosyal Değişme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2016
23 Yetişkin Eğitiminde Öğrenme ve Öğretme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2016
24 Karşılaştırmalı Yükseköğretim Sistemleri - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 1 - 2016
25 Eğitimde Program Geliştirme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 2 - 2016
26 Program Geliştirme Uygulamaları - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans/Doktora Dersleri - ISSN : 3 - 2016
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Eğitim Psikolojisi - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
2 Türk Eğitim Tarihi - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
3 Rehberlikte Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
4 Rehberlikte Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
5 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
6 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
7 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
8 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
9 Eğitim Bilimine Giriş - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
10 Eğitim Bilimine Giriş - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
11 Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
12 Program Geliştirme - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2018
13 Öğretmenlik Uygulaması - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
14 Topluma Hizmet Uygulamaları - 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2018
15 Eğitim Bilimine Giriş - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
16 Program Geliştirme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
17 Program Geliştirme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2017
18 Program Geliştirme - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
19 Eğitim Psikolojisi - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2017
20 Eğitim Bilimine Giriş - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2016
21 Türk Eğitim Tarihi - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
22 Türk Eğitim Tarihi - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2016
23 Program Geliştirme - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
24 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
25 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2016
26 Kurum Deneyimi - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
27 Eğitim ve Öğretime Giriş - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2016
28 Eğitim Bilimine Giriş - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
29 Yoksulluk ve Sosyal Hizmet - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
30 Okullarda Gözlem - 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2016
31 Eğitim ve Öğretime Giriş - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
32 Türk Eğitim Tarihi - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
33 Türk Eğitim Tarihi - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2015
34 Öğretim İlke ve Yöntemleri - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
35 Sınıf Yönetimi - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
36 Program Geliştirme - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
37 Program Geliştirme - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 2 - 2015
38 Okul ve Sınıf Yönetimi - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
39 Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alan Çalışması - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
40 Kurum Deneyimi - 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2015
41 Kurum Deneyimi - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2014
42 Öğretmenlik Uygulaması - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - ISSN : 1 - 2014
43 Eğitim Psikolojisi - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2014
44 Rehberlikte Program Geliştirme - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2014
45 Rehberlikte Program Geliştirme - 2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2014
46 Eğitim Bilimine Giriş - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
47 Öğretme Öğrenme Kuram ve Yaklaşımları - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
14.2-ULUSLARARASI AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 Granada Üniversitesi'nde misafir araştırmacı - 01.07-30.09 - 2014
14.3-ULUSAL AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 INTE 2017 International Conference On New Horizons in Education, - 17-19 Temmuz - 2016
2 ICQH 2016 International Conference on Quality in Higher Education, - 24-25 Kasım - 2016
3 ICQH 2016 International Conference on Quality in Higher Education, - 24-25 Kasım - 2016
4 IDEC 2016 International Distance Education Conference - 04-06 Şubat - 2016
5 ITEC 2015 International Teacher Education Conference - 2-4 Eylül - 2015
6 IDEC 2015 International Distance Education Conference, - 2-4 Eylül - 2015
7 ITICAM 2015 International Trends and Issues i Comunication&Media Conference, - 2-4 Eylül - 2015
8 INTE 2015 International Conference On New Horizons in Education, - June 10-12 - 2015
9 IETC 2015 15th International Educational Technology Conference - 27-29 Mayıs - 2015
10 IETC 2005 International Educational Technology Conference, - 21-23 Eylül - 2005
11 IETC 2004 International Educational Technology Conference, - 24-26 Kasım - 2004
12 Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı - 28-30 Kasım - 2001
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 Biyokimya Laboratuvar Eğitimine Çok Disiplinli Yaklaşım Çalıştayı - 3-4 Mayıs - 2012
2 Prof. Dr. Erol Güngör'ün Anısına Türkiye'de Değişim Sempozyumu-Sosyal Kültürel Siyasal Ekonomik Dinsel Açıdan - 6-9 Aralık - 2010
3 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Kış 2007 Cilt 5 Sayı 1 Teknik Düzenleme - 2007
4 SUBHAN EKŞİOĞLU; -  Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Bahar 2007 Cilt 5 Sayı 2Teknik Düzenleme - 2007
5 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Yaz 2007 Cilt 5 Sayı 3 Teknik Düzenleme - 2007
6 SUBHAN EKŞİOĞLU; - Türk Eğitim Bilimleri dergisi Güz 2006 Cilt 4 Sayı 4 Teknik düzenleme - 2006
18.1-ÜYELİKLER :
1 EPÖDER- Eğitim programları ve Öğretim Derneği - Devam ediyor - 2019
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Dr.Öğr.Üyesi - 2016
MAKALELER
21. Yüzyıl Becerileri Bağlamında Ortaokul Müzik Öğretim Programı
Rehber öğretmenlerin okulda karşılaştıkları sorunlara yönelik görüşlerinin belirlenmesi
The Relationship between Secondary School Students’ Lifelong Learning Tendencies and Attitudes towards English Lesson as a Foreign Language
Prospective Teachers’ STEM Awareness and Information Communication Technologies Usage Levels.
The relationship between quality of school life perceptions of the secondary school students and their lifelong learning tendencies.
Türkiye’de Mesleki ve Teknik Ortaöğretimin Gelişimi
Üniversite Öğrencilerinin Web Teknolojilerinde Bilişsel Kapılma Durumları.
ENVIRONMENTAL EDUCATION IN FORMAL EDUCATION AND LIFELONG LEARNING ACCORDING TO TEACHERS’ VIEWS
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE ÖZYETERLİK DÜZEYLERİ
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Çelişik duygulu cinsiyetçilik, toplumsal cinsiyet ve evlilikte kadına yönelik şiddete ilişkin tutumlar
Yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile özyetkinlik beklentisi ve kişilik özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Problematic internet usage: Personality traits, gender, age and effect of dispositional hope level
Educational Need Of Adults In Theframe Of Digital Divide Sakarya City Arifiye District Sample
Examination of attitudes of secondary school 6th classstudents related to their attitudes towards maths in the frame of several variables
Ethics committees in Turkish universities
Determination of the level of being cyber bully victim of eighth grade students of elementary schools
Lise Öğrencilerinin Zorbalık Davranışları
Examination of Level of Teacher Candidates Using Smart Phone Technology and Benefiting From The Opportunities It Presents in The Context of Digital Divide
Mesleki ve teknik liselerde uygulanan modüler öğretim programının değerlendirilmesi
The relationship between social entrepreneurship characteristics and the personal innovativeness of prospective teachers
Research trends in curriculum and instruction field in Spain
Biyokimya laboratuvar eğitimine çok disiplinli yaklaşım
Program değerlendirme modellerinin karşılaştırmalı incelenmesi.
Okul türüne göre lise öğrencilerinin ÖSS başarılarını etkileyen zihin dışı faktörler.
BİLDİRİLER
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Kaygılarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Öğretmenlerin Duygusal Zekâ Düzeyleriile Mesleki Doyumları Arasındakiİlişki
NORVEÇ VE TÜRKİYE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KAVRAMSAL ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİNBAŞARISI VE TUTUMU ÜZERİNE ETKİSİ
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlara Yönelik Görüşleri.
Öğretmen Adaylarının FETEMM Farkındalık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanım Seviyeleri
Mesleki ve Teknik Lise Öğrencilerinin Derse Katılım Düzeylerinin Belirlenmesi.
Program geliştirme dersi rubrik puanlarının güvenirliğinin genellenebilirlik kuramı ve çokyüzeyli rasch modeli ile incelenmesi.
Grafik Tasarım Kavramına İlişkin Yapılan Tezlerin Karşılaştırmalı Analizi: YÖK Tez Merkezi Ve OATD Veritabanlarının Kıyaslanması.
Öğretmen Görüşlerine Göre Örgün Eğitim ve Yaşam Boyu Öğrenme Sürecinde Çevre Eğitimi.
İlköğretim Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞSEL KAPILMA DURUMLARI
The Effect of FATIH Project on Digital Divide and Equal Opportunities in Education in Turkey.
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜNİVERSİTE YAŞAM KALİTESİ ALGILARI İLE YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğrencilerinin Çelişik Duygulu Cinsiyetçiliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Özyetkinlik Beklentileri ve Kişilik Özellikleri Açısından Değerlendirilmesi
Problematic Internet Use and Hope among University Students
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylerin Eğitimlerine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Öğretimi
Okullardaki Bilgisayar Laboratuvarları ve Teknoloji Kullanımına İlişkin Sorunlar
Training Need Of Adults In The frame Of Digital Divide (Sakarya City Arifiye District Sample)
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Teknolojisini Kullanma Düzeylerinin Dijital Bölünme Açısından İncelenmesi
The Investigation of 6th Grade Students Attitudes with the Different Types Variables Towards Math Course
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Psikolojik Danışmalık ve Rehberlik PDR Anabilim Dalı Öğrencilerinin İletişim Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Duyguları İle Sorumluluk Davranışları Arasındaki İlişki
Examination of Level of Teacher Condidates Using Smart Phone Technology And Benefiting From The Opportunies It Presents In The Context Of Digital Divide
Effective teaching and learning of biochemistry and molecular life sciences with action oriented and e learning approaches versus instructor dominated lecture methods
Developing Biochemistry Laboratory Experiments For Different Professional and Occupational Groups Alternative Experiments For Biochemistry
Determination of the level of being cyber bully victim of eighth grade students of elementary schools
Çeşitli değişkenler açısından lise öğrencilerinin zorbalık davranışları
Ethics committees in Turkish universities
Factors Effecting Pre Service Teachers Entrepreneurıal Tendency
Mesleki ve Teknik Liselerde Uygulanan Modüler Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Sınıf Öğretmeni Demokratik Sınıf Yönetimi Ortamında mı yetiştiriliyor
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programının Değerlendirilmesi (Gazi Üniversitesi Örneği)
Lise Öğrencilerinin Okula Bağlılıklarını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi.
Program değerlendirme modellerinin karşılaştırmalı incelenmesi.
KİTAPLAR
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri
Eğitime Giriş
Eğitime Giriş
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitimde Program Geliştirme: Neyi Neden Öğretiyoruz
Eğitimde Program Geliştirme-Neyi Neden Öğretiyoruz.
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Sakarya University Journal of Education
Sakarya University Journal of Education
SUJE
Sakarya University Journal of Education (SUJE)
Sakarya University Journal of Education
International Journal of Human Sciences
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL PROCEEDINGS BOOK
ÖDÜL
SAÜ Yayın teşvik ödülü
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Mesleki ve Teknik Liselerde Uygulanan Modüler Öğretim Programının Değerlendirilmesi
UZMANLIK ALANLARI
Eğitim Programları ve Öğretim